השיעור עשינו את הדברים הבאים:
תרגילים ב TypeScript / javascript
1. צרו מחלקה המתארת שחקן שחמט. לכל שחקן
יש את הנתונים הבאים:
שם , גיל, רמה, מספר משחקים שהשחקן שיחק בהם עד היום.
לכל שחקן יהיה את הפונקציות הבאות:
GetName- מחזירה את שמו.
GetLevel – מחזירה את הרמה שבה הוא נמצא.
Play – גורמת לו לשחק, ומוסיפה לו 1 למספר משחקים שהוא שיחק עד היום.
הפונקציה play גורמת לו לנצח או להפסיד באופן רנדומלי (מגרילה מספר
מ 0-1 ואם זה 1
הוא מנצח אם זה 0 הוא מפסיד)
ברגע שהשחקן ניצח ב 3 משחקים הוא עולה רמה ( הרמות זה מ 1 עד 10 )
ביצירת שחקן חדש הרמה שלו היא 1 . אחרי כל 3 משחקים שבהם הוא
מנצח הרמה עולה ב-1.
2. צרו פונקציה המקבלת מערך שמכיל מספר
אובייקטים המבוססים על תרגיל 1 ,
והדפיסו את הרמות של כל אחד מהם.
3.תרגיל חקר : רשמו תוכנית המדפיסה את ה length
של אובייקט מסויים.
כלומר, את מספר המאפיינים שמכיל האובייקט.
2. התחלנו ללמוד אנגולר.
למדנו על החידושים של אנגולר ביחס ל js רגיל, מה ההבדל בין פרימוורק לבין ספריה, ראינו את תהליך ההתקנה של אנגולר ויצרנו אפליקציה ראשונית.
התקנה של אנגולר :
https://www.npmjs.com/package/@angular/cli
שיעורי בית :
התקינו אנגולר אצלכם במחשב בבית, וצרו 3 קומפוננטות.
header
content
footer
בקומפוננטה content יהיה לי כותרת ו 3 כפתורים.
כל כפתור ישנה את הצבע של הכותרת ואת הכיתוב בה.
2.
הוסיפו input מסוג text, צבע הרקע של ה Input יהיה ירוק.
אחרי שאני אכתוב ב Input יותר מ 10 תווים , צבע הרקע שלו ישתנה לאדום. ואחרי שאני אכתוב בו יותר מ 20 תווים, צבע הרקע שלו ישתנה לשחור.
הגשה עד לתאריך 10/06